بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نکونام رکورد کاپيتاني پروين را شکست

جواد نکونام با بستن بازوبند کاپيتاني تيم ملي در بازي مقابل لبنان ، رکورد کاپيتاني علي پروين در تيم ملي را پشت سر گذاشت.
نکونام در بازي مقابل لبنان براي سي و دومين بار بازوبند کاپيتاني را بر بازو بست و با اين تعداد کاپيتاني بالاتر از علي پروين قرار گرفت که 31 بار کاپيتان تيم ملي بوده است.
پروين تا سال 1376 رکوردار کاپيتاني در تيم ملي بود تا اينکه احمدرضا عابدزاده رکورد او را پشت سر گذاشت و در نهايت علي دايي هم با 80 بار کاپيتاني در اين زمينه رکوردار شد. نکونام 7 بازي ديگر بايد کاپيتان باشد تا بعد از علي دايي نفر دوم کاپيتاني تيم ملي شود.



نظرات شما عزیزان:

امیر خادم
ساعت17:48---22 شهريور 1391
علي‌اشرف جهانگيري وکيل امير قلعه‌نويي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد جريمه سرمربي استقلال از سوي سازمان ليگ به دليل عدم شرکت در دو نشست خبري گفت: قلعه‌نويي در دو هفته ابتدايي ليگ به دليل رأيي که در فصل گذشته براي او صادر شده بود محروم بود و نمي‌توانست روي نيمکت بنشيند به همين دليل لزومي نداشت در کنفرانس مطبوعاتي شرکت کند و اين رأي از نظر ما وجاهت قانوني ندارد.



وي در خصوص جريمه 3 ميليون توماني سرمربي استقلال در دربي 75 و اتفاقات مربوط به آن گفت: متأسفانه هميشه کميته انضباطي قلعه‌نويي را 3 ميليون جريمه مي‌کند و اگر طبق قانون جريمه 3ميليون و يک ريال باشد ما مي‌توانيم به کميته استيناف شکايت کنيم اما آنها با مبلغ 3ميليون تومان دستمان را مي‌بندند.



وکيل سرمربي استقلال گفت: آنها مدعي هستند داور تخلفات قلعه‌نويي را گزارش کرده اما از آقاي حسن‌زاده مي‌خواهم فيلم بازي را بازبيني کند و ببيند قلعه‌نويي چگونه در پي آرام کردن جو بود. ضمناً ايشان صحبت‌هاي قلعه‌نويي را در کنار ديگر مربيان بگذارد و ببيند چه تفاوت‌هايي دارد. يک مربي علناً در نشست خبري به داور توهين رسمي مي‌کند و 2ميليون جريمه مي‌شود اما قلعه‌نويي را 3ميليون جريمه مي‌کنند.



وي در خصوص مطالبات 350ميليوني سرمربي استقلال از باشگاه تراکتورسازي گفت: آقاي جعفري و مديران محترم تراکتورسازي مي‌دانند طلب قلعه‌نويي واقعي و قانوني است و مطمئناً آنها اين مبلغ را پرداخت مي‌کنند. اگر اين اتفاق نيفتد خسارت بيشتري متحمل مي‌شوند.



جهانگيري اضافه کرد: چند ماه پيش هنگامي که در راهروهاي فدراسيون با کفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال صحبت مي‌کردم ايشان گفت واقعيت اين است که مي‌خواهيم در کميته انضباطي تحول ايجاد کنيم. کفاشيان گفت که حسن‌زاده و دوستانش مشغله‌ زيادي دارند اما اگر بخواهيم از قضات بازنشسته استفاده کنيم آنها مبلغ زيادي را طلب مي‌کنند.



وکيل امير قلعه‌نويي در ادامه گفت‌وگو با فارس با اشاره به شکست تيم ملي مقابل لبنان گفت: همان زمان که با کفاشيان صحبت مي‌کردم صحبت از قلعه‌نويي و تيم ملي شد و ايشان اعتراف کرد علاقه دارد قلعه‌نويي سرمربي تيم ملي شود اما دستش بسته است. ايشان مي‌گفت دوست دارد سرمربي تيم ملي ايراني باشد و با مبلغ پايين‌تري مي‌تواند سرمربي تيم ملي را استخدام کند.



جهانگيري ادامه داد: چندي پيش شنيدم با يکي از نزديکان امير قلعه‌نويي در خصوص حضورش در تيم ملي صحبت شده و تصور مي‌کنم همين روزها بحث حضور وي در تيم ملي پيش بيايد. تأکيد مي‌کنم اين نظر شخصي من است و با توجه به و شواهد و قرائن شايد در يکي دو روز آينده با ايشان در مورد تيم ملي صحبت شود اما من مطمئن هستم امير قلعه‌نويي همه شرايط را خواهد سنجيد.
پاسخ:امیر خان نه خودت را خراب کن و نه استقلال را!!! واقعا به حال این فوتبال و مدیران عجول آن باید گریست!هیچ جای دنیا با یک مربی حتی پایین تر از سطح فنی کروش اینچنین برخورد نمی کنن!همچنین باید خطاب به مدیران فدراسیون فوتبال و شخص آقای کفاشیان بگو ییم که با انتخاب امیر قلعه نویی؛هم این مربی موفق را دوباره خراب کرده اند و هم اگر تیم ملی نتواند به موفقیت برسد،همانند زمان مربیگری ایویچ که وی را در آستانه جام جهانی برکنار کردند،به فوتبال ایران و مردم فوتبالدوست خیانت شده است .حال پول بیت المال را بیهوده و بدون نتیجه گیری مطلوب هدر داده اند،بماند! امیدوارم امیر قلعه نویی در صورت صحت شایعه فعلی این پست را قبول نکند!چون امیر باید با اقتدار بیشتر و قدرا کامل به تیم ملی برگردد و اگر در این برهه به تیم ملی بپیوندد و خدای نکرده نتیجه نگیرد،در صورت بدست آوردن 10 جام قهرمانی در ایران،دیگه باید خواب سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران را ببیند.همچنین با ترک کردن مجدد تیم استقلال در میان فصل خیلی از هواداران استقلال و قلعه نویی دیگر وی را نخواهند بخشید و برای بازگشت مجدد به استقلال کار دشواری خواهد داشت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 6 / 1391برچسب:کاپیتانی تیم ملی,رکورد زنی,جواد نکونام,علی پروین, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com